Fana Kjøtt

Fra lokal favoritt til sterk nasjonal merkevare

Fana Kjøtt

Fana Kjøtt var lenge låst fast til en lojal, men begrenset målgruppe. Da vi gjorde en markedsundersøkelse på eget initiativ, fant vi raskt ut at en bredere målgruppe absolutt var aktuell for Fana Kjøtt, men at de visste for lite om selskapet. Da vi presenterte dette for Fana Kjøtt, ble det satt nye mål for selskapet. Utvidelse av målgruppen og relasjonsbygging på Vestlandet.

Løsning - En folkelig ognær strategi

Vi fokuserte på det folkelige og det nære. Med en visuell profil som støttet opp under den nye tonen, fikk vi frem en stemme som ikke hadde blitt hørt tidligere. Vi tydeliggjorde merkevaren ved å fremheve folkene og prosessene. Logo og profil bærer nå preg av selve arbeidet og kjernen i selskapet. Med en helt ny måte å drive story-telling på, digitalisering og modernisering har Fana Kjøtt posisjonert seg sterkere enn noen gang i bransjen. De kommuniserer nå via digitale plattformer og er helt nede på tomannshånd med kunden. Verdiene er ivaretatt og stemmen er hevet

Teknologi
Webflow
Priser og nominasjoner
No items found.
Oppsummert av AI
  • Fana Kjøtt utvidet målgruppen og styrket relasjonene på Vestlandet gjennom en ny strategi som fokuserte på det folkelige og nære.
  • Den visuelle profilen og storytelling ble modernisert for å fremheve folkene, prosessene og verdiene i selskapet.
  • Gjennom digitalisering har Fana Kjøtt hevet stemmen og etablert seg som en sterkere merkevare i bransjen.
  • Odd-Erik

    Hjelper deg gjerne i gang med ditt neste prosjekt.

    Takk! Din forespørsel er mottatt 😁
    Oisann, vennligst prøv igjen.
    Odd-Erik Hopland Aare