Prosjekter

Se hvilke utfordringer vi har løst for kundene våre.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Vi ble utfordret med å lage en nettside for Kaefer Blu som skulle skille seg ut i den konservative olje- og gassindustrien.
Kaefer

Vi ble utfordret med å lage en nettside som skulle skille seg ut i den konservative olje- og gassindustrien. Vår oppgave var å formidle Blu's visjon og teknologi på en ny og innovativ måte. For å oppnå dette, brukte vi 3D-tegning og animasjon for å illustrere hvordan sensoren og MonkeyBot arbeider sammen i en sømløs "scroll-animasjon".

Blu er et teknologiselskap som bygger videre på KAEFERs omfattende erfaring innen CUI-markedet. En av deres bemerkelsesverdige innovasjoner er en sensor som kan oppdage fuktighet (kalt "correction under isolation") på rørsystemer innenfor olje- og gassindustrien. For å montere denne sensoren, har de utviklet en robot kalt MonkeyBot.

Fana Kjøtt var lenge låst fast til en lojal, men begrenset målgruppe. Da vi gjorde en markedsundersøkelse på eget initiativ, fant vi raskt ut at en bredere målgruppe absolutt var aktuell for Fana Kjøtt, men at de visste for lite om selskapet. Da vi presenterte dette for Fana Kjøtt, ble det satt nye mål for selskapet. Utvidelse av målgruppen og relasjonsbygging på Vestlandet.
Fana Kjøtt

Vi fokuserte på det folkelige og det nære. Med en visuell profil som støttet opp under den nye tonen, fikk vi frem en stemme som ikke hadde blitt hørt tidligere. Vi tydeliggjorde merkevaren ved å fremheve folkene og prosessene. Logo og profil bærer nå preg av selve arbeidet og kjernen i selskapet. Med en helt ny måte å drive story-telling på, digitalisering og modernisering har Fana Kjøtt posisjonert seg sterkere enn noen gang i bransjen. De kommuniserer nå via digitale plattformer og er helt nede på tomannshånd med kunden. Verdiene er ivaretatt og stemmen er hevet.

Fana Kjøtt var lenge låst fast til en lojal, men begrenset målgruppe. Da vi gjorde en markedsundersøkelse på eget initiativ, fant vi raskt ut at en bredere målgruppe absolutt var aktuell for Fana Kjøtt, men at de visste for lite om selskapet. Da vi presenterte dette for Fana Kjøtt, ble det satt nye mål for selskapet. Utvidelse av målgruppen og relasjonsbygging på Vestlandet.

iEarth ønsker å promotere et student-fokusert og innovativt læringsmiljø for morgendagens geovitenskapelige studenter for å imøtekomme komplekse samfunnsutfordringer og muligheter. iEarth vil enklere gi studenter en dypere og mer grunnleggende forståelse av sammensatte temaer som energi, ressurser, klima, miljø og geofag.
iEarth

Det visuelle universet omfatter en kombinasjon av det organiske, «alltid skiftende» (det studiene omfatter) og det cinematiske via bilder og video. Inspirasjon til identiteten kommer fra jordens overflate, geografiske grid og Infografikk. Fargene er inspirert av jordens elementer og kan brukes fritt mellom de ulike disiplinene. Konseptet er videre utviklet med inspirasjon fra grafisk fremstilling av jordens inndelinger, og de 5 disiplinene innen geofaget –Geohazard, Resources, Energy, Environment og Climate. Nettsiden skal være inspirerende og informativ slik at det er enkelt for både studenter og forelesere å finne informasjonen de leter etter.

iEarth ønsker å promotere et student-fokusert og innovativt læringsmiljø for morgendagens geovitenskapelige studenter for å imøtekomme komplekse samfunnsutfordringer og muligheter. iEarth vil enklere gi studenter en dypere og mer grunnleggende forståelse av sammensatte temaer som energi, ressurser, klima, miljø og geofag.

European Junior Diving Championships ble arrangert i AdO Arena i sommer 2017. Cure fikk i oppgave å gå løs på visuell identitet og konseptutvikling for europamesterskapet.
Stupe EM

Vi sto for konsept, logo, trykksaker, nettside og markedsføring. Målgruppen var både yngre deltakere, trenere, presse, sponsorer og ikke minst sportsinteresserte. Europamesterskapet ble en stor suksess med 200 deltakere fra 26 nasjoner og flere enn 1000 besøkende. Identiteten er bygget rundt logosymbolet. Inspirasjonen til symbolet er hentet fra det særegne stupebrettet i AdO Arena og de 5 ulike konkurransegrenene (1m, 3m, 5m, 7.5 og 10m). Linjene i profilen viser dynamikk og presisjon. Profilen er elegant, kreativ og presis som speiler idretten.

European Junior Diving Championships ble arrangert i AdO Arena i sommer 2017. Cure fikk i oppgave å gå løs på visuell identitet og konseptutvikling for europamesterskapet.

Design og utvikling av nettside for designhotellet Hardanger House. Formidle hotellets eksklusivitet – med premium hotellrom, kulinariske tilbud og eventyrlige naturopplevelser – dette hotellet er unikt for området Hardanger.
Hardanger House

Vi ønsket å gjøre selve nettsiden om til en opplevelse. Bruker besøker sidens ulike undersider, og blir servert nøye dedikerte videoer på hver enkelt av dem. Tonesatt med typografi og farge. Lun og god atmosfære – for å fremme premiumfølelsen.

Design og utvikling av nettside for designhotellet Hardanger House. Formidle hotellets eksklusivitet – med premium hotellrom, kulinariske tilbud og eventyrlige naturopplevelser – dette hotellet er unikt for området Hardanger.

This is HYRE. The Hybrid Recharger that will be able to directly power up lights, heaters, and other products. HYRE will be the wireless battery pack that fits all of your devices.
HYRE

To communicate with the target group we needed to look at their interest, what they look like and what they identify themselves with. Important features we wanted to base the identity on was action, speed, energy, flow, hybrid, modern, organic and tech. The identity represents the target group and communicates not only with our priority target group, but also secondary and the professional target group.

This is HYRE. The Hybrid Recharger that will be able to directly power up lights, heaters, and other products. HYRE will be the wireless battery pack that fits all of your devices.

Ingen treff.